weekend Dundee - Reisverslag uit Darwin, Australië van Joost Boomkamp - WaarBenJij.nu weekend Dundee - Reisverslag uit Darwin, Australië van Joost Boomkamp - WaarBenJij.nu

weekend Dundee

Blijf op de hoogte en volg Joost

27 April 2015 | Australië, Darwin

Het was zon 150 kilometer rijden naar dundee beach bij de familie Carew.
vrijdag daar aangekomen maar eens begonnen met een biertje en een goede bbq en iedereen leren kennen.
Zaterdag morgen moesten we er vroeg uit voor een dag vissen met de boot, we hadden goed weer zo'n 34 graden.
Ik heb goed vis gevangen die dag, een rif haai, black king(cobia), parrotfish, snapper, golden travelley, en een black tuna.
Na het vissen hebben we de vissen schoongemaakt en gefilleert en met het avond eten lekker van gegeten.
Zondags hebben we lekker even kunnen uitslapen, na het ontbijt heb ik Tony geholpen met wat werkzaamheden, en daarna hebben we de spullen gepakt en richting huis gegaan.
Na 50 km kregen we pech met de auto en stonden we in de middle of nowhere, de laaste 100 km moesten we doen met 30 km per uur.
Maar al met al een top weekend.